Kauppiaan ehdot


Toimitusehdot / LASTENTARVIKE VESSELIT    



Maksutavat
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Checkout pankkipainikkeet
Valitse oma pankkisi listalta, ja maksa verkkopankkitunnuksillasi. Maksu veloitetaan pankkitililtäsi välittömästi.

Pivo
Pivo on helppo ja nopea tapa maksaa ostokset ilman pankkitunnuksia. Pivo-maksutapa tukee myös Siirto-maksua. Pivo on Suomen käytetyin mobiililompakko; se on kuluttajalle maksuton ja avoin kaikkien pankkien asiakkaille. Kuluttaja hyväksyy maksun matkapuhelimella Pivo-sovelluksessa tai Siirto-maksun ollessa kyseessä kuluttajan valitsemalla Siirto-maksua tukevalla sovelluksella. Pivon voi ladata matkapuhelimen sovelluskaupasta tai Pivon kotisivuilta.

Masterpass
Masterpass on globaali, helppokäyttöinen, turvallinen ja nopea maksutapa. Masterpass on kuluttajien saatavilla tässä vaiheessa Nordean digitaalisessa mobiililompakossa. Vaatii mobiilisovelluksen.

MobilePay
MobilePay on kuluttajalle täysin maksuton sovellus ja tarjolla kaikkien pankkien asiakkaille. Sovelluksen voi ladata älylaitteen sovelluskaupasta.
Maksaminen tapahtuu älypuhelimella tai muulla mobiililaitteella, ja maksu veloitetaan käyttäjän sovellukseen liittämältä maksukortilta. Vaatii mobiilisovelluksen

Mastercard ja Visa
Maksa ostokset luottokortillasi. Maksu veloitetaan luottokortiltasi välittömästi.
Sisältää luottokorttimaksut kaikille Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard-korteille.

Jousto lasku
Jousto on suomalainen maksupalvelu, joka tarjoaa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku.
Laskulla maksaessasi et maksa lainkaan nimelliskorkoa.

Jousto osamaksu
Maksa erissä jopa 1-12 kuukauden takaisinmaksusajalla.

Collector Lasku ja Osamaksu
Vähintään 20-vuotiaille kuluttajille ostokset laskulla / osamaksulla.
Kertaostos maks. 5000 €. Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun. Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
Ostaja voi muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika max 36kk


Toimitustavat
Tuotteet pyritään lähettämään seuraavan arkipäivän kuluessa, mutta viimeistään seuraavan 3 vuorokauden aikana. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupassa tuotekortissa. Poikkeavia toimitusaikoja on mm. Tutek, Kerttu sekä Hauck -tuotteilla, jotka valmistetaan tilauksesta. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi tai matkapuhelimeesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Huomaathan, että kauppias voi vaihtaa valitsemasi toimitustavan kirjepostiksi mikäli se on mahdollista -näin tilauksesi tuleekin suoraan kotiosoitteeseesi. Lastentarvike Vesselit ei vastaa maahantuojien, tavarantoimittajien tai kolmansien osapuolien toimitustavoista tai niiden muutoksista.

Toimituskulut
Toimitus -ja käsittelymaksu on toimitustavasta riippumatta 3,50€ (paitsi kotiinkuljetus 9,90).
- Kotiinkuljetus sovittuna aikana alle 350 euron tilauksissa maksaa asiakkaalle 9,90 euroa.
- Kotiinkuljetus sovittuna aikana yli 350 euron tilauksissa on asiakkaalle maksuton.

Toimitustavat
- Lähellä -paketti; Matkahuolto toimittaa tilauksen lähimpään K-Marketiin, R-kioskille, MH-asiamiehelle, tai muuhun toimipisteeseen. Asiakas voi valita itse noutopisteen.
- Kotiinkuljetus; Matkahuolto toimittaa tilauksen kotijakeluna tilauksessa annettuun toimitusosoitteeseen.
- Pienet kirjeposti-kokoiset lähetykset toimitetaan kirjepostina tilauksessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen riippumatta valitusta toimitustavasta.


Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin seuraavan arkipäivän aikana, mutta viimeistään seuraavan 3 vuorokauden aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Mikäli joki tuotteista on pitempiaikaisesti loppu, voi asiakas peruuttaa tilauksen tämän tuotteen osalta. Toimitusaika ilmoitetaan kassa -vaiheessa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Poikkeavia toimitusaikoja on mm. tuotteilla jotka valmistetaan tilauksesta, tai tilataan valmistajan varastosta, esim. Tutek, Kerttu, BabyMerc ja Hauck.


Ylivoimainen este (FORCE MAJEURE)
Lastentarvike Vesselit ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.


Tuotteen takuu
Kaikilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä takuu valmistajan asettamien takuuehtojen mukaisesti. Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä raaka-aine- ja valmistusvirheitä. Asiakkaan tulee tilauksen vastaanotettuaan tarkistaa tilattu tuote, ja ilmoittaa mahdollisista puutteista asiakaspalveluumme välittömästi. Mahdollisissa takuu-asioissa otamme aina yhteyttä tuotteen valmistajaan/tuotteen maahantuojaan, ja toimimme näiden antamien ohjeiden mukaisesti. Mahdollisen takuun piiriin kuuluvan vian ilmetessä, tulee asiakkaan ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme; P. 045 211 17 43 tai vesselit@outlook.com jolloin myyjä ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin. Myyjä ei vastaa takuun piiriin kuuluvan vian tai vaurioituneen osan korjauksen aiheuttamista välillisistä kustannuksista.


Viallisen tuotteen palautus ja reklamointi
Viallisen tuotteen reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Viallinen tuote pyritään vaihtamaan samaan uuteen nimikkeeseen. Viallisen tuotteen palautuksessa tulee ottaa aina ensin yhteyttä kauppiaaseen, joka antaa ohjeet tuotteen palautukseen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta vesselit@outlook.com, tai puhelimella numerosta +358 45 211 17 43.

 

Tuotteen palautus/kaupan peruutus
Tuotteilla on 14 vrk:n maksuton palautusoikeus.
Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, puhdas ja myyntikelpoinen. Palautettavasta tuotteesta ei saa poistaa mitään osia, esim. tuotelappuja, lisäosia, kiinteitä ohjeita jne. Tuote palautetaan vastaanotetussa pakkauksessa kokonaisuudessaan mahdollisen erillisen ohjeen sekä kuitin kera.
Ennen palautusta/kaupan peruutusta tulee ottaa yhteys kauppiaaseen sähköpostitse, jolta saat ohjeet ja palautustunnuksen palautusta varten.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus/kaupan peruutus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttää lähetystä vain pari kalenteriviikkoa, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla ja oikein.

Tuotepalautukset tehdään aina Matkahuollon kautta, riippumatta tilauksessa käytetystä toimitustavasta. Kauppias ei vastaanota lähetyksiä, jotka on palautettu muun kuljetusliikkeen kuin Matkahuollon kautta.
Tuotepalautukset tulee tehdä kauppiaan ohjeiden mukaisesti palautuskoodia käyttäen. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia asiakkaan tulee jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot tuotteessa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


Riidanratkaisu
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: http://ec.europa.eu/odr


Tavoitat meidät:

-sähköpostilla osoitteesta: vesselit@outlook.com
-puhelimitse: 045 211 17 43 (ma-pe, 10-15)